Carl-Christian Bergman

PERFORMANCE SPECIALIST

Carl-Christian är utbildad online-marknadsförare vid Medieinstitutet och är specialiserad på betald digital annonsering i allmänhet och sökmotormarknadsföring (SEM) i synnerhet. Han har även en kandidatexamen i nationalekonomi.

På fritiden umgås han mycket med familj och vänner. Utöver det besöker han gärna quiz och tränar en del, för närvarande är boxning extra kul.

Ett urval av de varumärken Christian arbetat med

Carl-Christians populäraste blogginlägg

Filter

SEM för e-handel – Så skapar du en lyckad strategi

Är du e-handlare och letar efter sätt att få din verksamhet att växa och bli mer lönsam? Kanske har du en bra produkt till ett bra erbjudande men ändå får…

Värdefulla verktyg inom digital marknadsföring

...som du förmodligen inte visste fanns, men som kan hjälpa dig. Precis som att en målare behöver penslar och färg, så behöver en marknadsförare digitala verktyg i för att prestera…

Få fler leads med LinkedIn ads

LinkedIn är en plattform med över 900 miljoner användare. Det är dessutom användare som till stor del har möjlighet att ta beslut, som att till exempel köpa dina affärslösningar. Linkedins…