Rollbeskrivning
Har du tidigare erfarenhet av att arbeta som administratör och söker efter en ny och utvecklande tjänst? Som administratör hos oss på Maia kommer du ta dig an en varierad roll i en utvecklande miljö.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
- Ansvar för kontor/lokal
- Stöd vid fakturering och övrig ekonomihantering
- Ansvar för interna och externa aktiviteter, samt event
- Administrativ kontakt med kunder
- Stöd vid on-/offboarding av medarbetare
- Stöd för medarbetare i frågor kring arbetsmiljö.
Vem är du?
För att trivas i rollen ser vi att du är en social person med känsla för service. Du är strukturerad, effektiv och noggrann och tar stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter. Du trivs i en administrativ roll med tydliga rutiner där du med hjälp av effektiva processer uppnår önskat resultat. Du tar gärna egna initiativ, och vill göra det som är bra ännu bättre!
Kvalifikationer
- Tidigare erfarenhet av likande roll
- God datorvana och lätt för att ta dig an nya system
- Goda kunskaper i både Office 365 och Google Suite
- Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift.
Meriterande
- Tidigare erfarenhet av likande roll
- Utbildning inom ekonomi, administration eller motsvarande arbetslivserfarenhet.
Ort: Stockholm
Omfattning: Heltid eller Deltid
Tillträde: Omgående
Är du den vi söker? Ansök idag, vi utvärderar ansökningar löpande!