Rollbeskrivning
Har du tidigare erfarenhet av att arbeta som administratör och söker efter en ny och utvecklande tjänst? Som administratör hos oss på Maia kommer du ta dig an en varierad roll i en utvecklande miljö. Du kommer arbeta nära VD och vara en väldigt värdefull resurs för dina medarbetare.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
- Ansvar för kontor/lokal
- Stöd vid fakturering (dela underlag till extern ekonomi-leverantör)
- Ansvar för interna och externa aktiviteter
- Administrativ kontakt med kunder
- Stöd vid on-/offboarding av medarbetare
- Stöd för medarbetare i frågor kring arbetsmiljö
- Vara administratör i våra olika interna system
Vem är du?
För att trivas i rollen ser vi att du är en social person med känsla för service. Du är strukturerad, effektiv och noggrann och tar stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter. Du trivs i en administrativ roll med tydliga rutiner där du skapar bättre förutsättningar för dina kollegor att lyckas. Du tar initiativ och vill göra det som är bra ännu bättre!
Vi lägger också lite extra vikt vid att du är en positiv person som sprider bra energi omkring dig.
Kvalifikationer
- Tidigare relevant erfarenhet
- God datorvana och lätt för att ta dig an nya system
- Goda kunskaper i både Office 365 och Google Suite
- Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift
Meriterande
- Tidigare erfarenhet av likande roll
- Utbildning inom ekonomi, administration eller motsvarande arbetslivserfarenhet.
Ort: Stockholm
Omfattning: Heltid eller Deltid
Tillträde: Omgående
Är du den vi söker? Ansök idag, vi utvärderar ansökningar löpande!